Branding en website voor unieke reiservaringen op maat
Kriski+

Vraag
Een eigen brand creëren zonder de reputatie van Kriski te verliezen.
Kriski staat al enige tijd bekend om zijn tot in de puntjes verzorgde skireizen. Maar de reiskriebel kruipt waar het niet gaan kan en Kriski wilde een nieuw aanbod lanceren: unieke reizen op maat.
Om dit nieuwe verhaal in kaart te brengen, organiseerden we een aantal brainstorms. Meteen werd duidelijk dat we de doelgroep anders moesten benaderen.
Kriski+ draait rond beleving, triggeren en inspireren. Boeken doe je niet op 1, 2, 3. Elke bestemming heeft haar expert, die samen met de klant zijn persoonlijke reis uitstippelt.


Antwoord
Een gloednieuwe branding en website
Om hun exclusieve reizen in de markt te zetten, ondersteunden wij Kriski+ met een gloednieuwe branding en website.
‘Puur natuur’, ‘Deluxe’, ‘Kind is koning’ en ‘100% sneeuw’. Elke beleving kreeg een eigen icoon, een eigen look & feel. De huisstijl, afgewerkt met goudfolie, ademt het exclusieve karakter van Kriski+.

De beelden van de unieke bestemmingen doen je onmiddellijk wegdromen. Navigeer op basis van reisdoel of laat je leiden door het aanbod aan belevingen.

Resultaat
Via indirecte triggers delen we unieke belevingen en inspiratie met potentiële klanten.
Vind jezelf oog in oog met een grizzlybeer in Canada, ontdek Cambodja vanuit de korf van een luchtballon of ga slapen onder de Marokkaanse sterrenhemel. Het zijn maar enkele van de tot de verbeelding sprekende hoogtepunten.
Er staan al toekomstplannen klaar om ‘reistastings’ te organiseren die een bestemming of beleving centraal zetten en geïnteresseerden warm maken voor het bijzondere reisaanbod. We kunnen haast niet wachten om hier ook bij te helpen.
