Werk /

In de stijl van het huis

Regio Vastgoed
  • Logo & Identity
  • UX
  • Webdesign
  • API development

Vraag

Herkenbaar, uitnodigend en bovenal: to the point.

Een branding voor een vastgoedmakelaar moet duidelijk herkenbaar zijn als je er langsrijdt met de fiets of wagen. Teveel symboliek schiet het doel voorbij. Zo is het logo ontstaan. Een simpel idee, gebaseerd op gangbare iconografie en heldere kleuren.

antwoord

"Wellekomn in Ansbeke!"

Om een sterk merk neer te zetten vernauwen we onze focus eerst op de creatie van een heldere brand personality.

Regio Vastgoed matcht mensen met plaatsen waar ze willen werken, wonen en plezier kunnen beleven. Dit doen ze door zich regionaal te verankeren en te werken met mensen die de streek ook echt in de vingers hebben.

resultaat

De moderne makelaar onderscheid zich met branding en innovatie.

Een steeds groter deel van de customer journey speelt zich dan ook online af. Mensen kunnen vanuit hun zetel een huis bekijken en zich vervolgens goed geïnformeerd tot een makelaar wenden. Het is dan ook belangrijk dat we Regio Vastgoed een platform gaven waarmee de makelaar zich kan profileren. En dat begint reeds met een duidelijke website en herkenbare branding.

You might