
Vraag
Een nieuw merk definiëren
start met een grondige analyse. We bepalen hun brand structuur en creëren vervolgens een uniform en transparant geheel. Voor ons de start van een lange termijn samenwerking voor een consistente branding en communicatie in de meest pure vorm.

Antwoord
Kennis van de doelgroep en weten waar de valkuilen liggen
zijn essentieel voor elke (re)branding. Enkel zo kunnen we de branding volgens prioriteiten uitbouwen en tot in de details afwerken.

Resultaat
Een uitgekiend gamma aan mogelijkheden om het nieuwe merk zichtbaar te maken
Een nieuwe branding is niets zonder visibiliteit. Selftech vertrouwt op een uitgekiend gamma aan mogelijkheden om het nieuwe merk zichtbaar te maken: in media, op beurzen en in en het straatbeeld. Met veel goesting gingen we aan het werk om elk element van de branding zo uit te werken dat een steeds groeiend publiek wordt aangesproken.
Selftech, dat is gezond verstand en hun experten kunnen zich als geen ander inleven in de bouwdromen van de klant. En dat is exact wat we met hun beeldtaal en branding vertellen.




Wat heb je nodig voor jouw start? Ik wacht op Godot. Een nieuwe brand, een verhaal om indruk te maken, een manier om respons uit te lokken. Blijf niet in todo-lijstjes hangen, samen zorgen we voor focus.