Werk /

Born confident

Volkswagen

Vraag

Geef vorm aan de slogan 'born confident'

In navolging van de 'Take a free dive'-festivaltour zette Fast Forward voor Volkswagen dit jaar de T-Roc neer op de festivalkaart. Wisefools gaf vorm aan de slogan 'born confident' met een ruige look and feel voor de stand.

Born confident @ the festivals met Volkswagen

Antwoord

Make it trendy trending

Denk beton en jungle style visuals. De festivalgangers kregen extra allure aangemeten met VW-tattoo's en bandana's.

Resultaat

Duizenden festivalgangers werden hierdoor aangesproken

en bonden hun bandana om, lieten zich tattoëeren, maakten een multishot video en deelden deze vervolgens vlot en confidently op hun sociale media. De activatie was te beleven op Les Ardentes, Francofolies de Spa en Pukkelpop.

Waar liggen jouw uitdagingen in communicatie, design of development? En hoe deze best aan te vatten? Stap voor stap stemmen we af. We leiden je naar de juiste antwoorden én gaan over tot actie.

neem een voorzet met vrijblijvend gesprek

You might